A TEPEDE Hungária Kft. hivatalos partnerként nyújt szerviz szolgáltatást minden, általa forgalmazott berendezésre és szoftverre az egész ország területén, garanciaidőn belül és azon túl is.

TEPEDE szerviz

Hogyan?

Tapasztalt szervizmérnökeink rendelkeznek a problémák elhárításához szükséges szaktudással, alkatrészekkel, speciális szerszámokkal és – szükség esetén – gyártói támogatással.

Mikor?

A hibabejelentést követően szerviz szakemberünk telefonon felveszi a kapcsolatot az ügyféllel annak reményében, hogy a távsegítség megoldja a problémát, ill. szükség esetén időpontot egyeztet a helyszíni javításra. Jellemzően a bejelentést követő 24-48 órán belül kollégánk megkezdi a hiba elhárítását.

Mennyiért?

  • Jelenlegi szerviz óradíjunk 12 500Ft+Áfa, mely az első munkaórán felül 15 perces időegységekre bontható.
  • Kiszállási díjat útvonaltervező segítségével, GPS koordináták alapján kalkulálunk, Budapesten 140Ft/km, vidékre 110Ft/km költséggel.
  • A beépítésre kerülő alkatrészek költségét az ügyféllel előzetesen egyeztetjük!


Hibabejelentés

A hibabejelentéshez szükséges információk:help

  • Cégnév, hibát bejelentő személy neve, telefonszáma
  • Berendezés/szoftver helye (pontos cím)
  • A berendezés pontos típusa (szoftver verziószáma)
  • Berendezés gyári száma (szoftver hardverkulcs száma)
  • A hiba részletes leírása, hibakód (ha van)
  • Egyéb ügyféligények (pl. a javítás időpontjára vonatkozóan)

Alkatrész értékesítés

Igény esetén cégünktől beszerezhetők a gyártóink jelenlegi és már nem gyártott termékeibe való gyári szerviz alkatrészek (nem a felhasználó által cserélendő kopó-fogyó kellékanyagok ) beszerelés nélkül is, azonban tudni kell, hogy a gyártók a garancia érvényesítésének feltételeként szabják a szakszerviz általi beépítést.

Tekintettel az elérhető alkatrészek nagy számára, a szállítási időre és az aktuális árra vonatkozóan minden esetben egyedi ajánlatot adunk!