A TEPEDE Hungária Kft. hivatalos partnerként nyújt szerviz szolgáltatást minden, általa forgalmazott berendezésre és szoftverre az egész ország területén, garanciaidőn belül és azon túl is.
Hogyan?
Tapasztalt szervizmérnökeink rendelkeznek a problémák elhárításához szükséges szaktudással, alkatrészekkel, speciális szerszámokkal és – szükség esetén – gyártói támogatással.
Mikor?
A hibabejelentést követően szerviz szakemberünk telefonon felveszi a kapcsolatot az ügyféllel annak reményében, hogy a távsegítség megoldja a problémát, ill. szükség esetén időpontot egyeztet a helyszíni javításra. Jellemzően a bejelentést követő 24-48 órán belül kollégánk megkezdi a hiba elhárítását.
Mennyiért?
- Jelenlegi szerviz óradíjunk 12 500Ft+Áfa, mely az első munkaórán felül 15 perces időegységekre bontható.
- Kiszállási díjat útvonaltervező segítségével, GPS koordináták alapján kalkulálunk, Budapesten 140Ft/km, vidékre 110Ft/km költséggel.
- A beépítésre kerülő alkatrészek költségét az ügyféllel előzetesen egyeztetjük!
Hibabejelentés
A hibabejelentéshez szükséges információk:
- Cégnév, hibát bejelentő személy neve, telefonszáma
- Berendezés/szoftver helye (pontos cím)
- A berendezés pontos típusa (szoftver verziószáma)
- Berendezés gyári száma (szoftver hardverkulcs száma)
- A hiba részletes leírása, hibakód (ha van)
- Egyéb ügyféligények (pl. a javítás időpontjára vonatkozóan)
Alkatrész értékesítés
Igény esetén cégünktől beszerezhetők a gyártóink jelenlegi és már nem gyártott termékeibe való gyári szerviz alkatrészek (nem a felhasználó által cserélendő kopó-fogyó kellékanyagok ) beszerelés nélkül is, azonban tudni kell, hogy a gyártók a garancia érvényesítésének feltételeként szabják a szakszerviz általi beépítést.
Tekintettel az elérhető alkatrészek nagy számára, a szállítási időre és az aktuális árra vonatkozóan minden esetben egyedi ajánlatot adunk!