A TEPEDE Hungária által forgalmazott termékekre jellegüktől függően különböző típusú reklamációk/hibabejelentések futnak be hozzánk és azokat az alábbi módokon kezeljük:

  • Gépek, szoftverek

    Függetlenül attól, hogy az adott berendezést cégünktől vásárolta-e vagy sem, ha meghibásodott, a problémát itt bejelentheti, és a lehető leghamarabb gondoskodunk a hiba elhárításáról és a termelés újraindításáról!
    (Általunk nem forgalmazott berendezések javítása ügyében alkatrész és szaktudás hiányában sajnos nem tudunk segíteni.)

  • Alapanyagok, kellékanyagok

    Bármilyen műszaki probléma, sérülés, téves típusú/méretű áru szállítása stb. esetén az alábbi Reklamációs adatlapot kell kitölteni!

    • Szállítási sérülések
      Harmadik fél (futárszolgálatok) általi szállítások esetén ritkán ugyan, de előfordul, hogy az áru a szállítás során megsérül. (A TEPEDE a kiszállításra kerülő áru sérülésmentességét minden esetben ellenőrzi árufeladás előtt.) Átvételkor a sérülés tényét a futárnak mindenképpen jelezni kell és a sérülésről jegyzőkönyvet kell felvetetni (a futárnál kell legyen ilyen nyomtatvány), továbbá a sérülésről fényképeket kell készíteni és az árut a futárral visszaküldeni. A sérülés miatt visszaküldött terméket cégünk azonnal kicseréli.
      A nem megfelelően dokumentált szállítási sérülésekért felelősséget nem tudunk vállalni!
    • Téves árukiadás/számlázás
      Amennyiben kollégánktól vagy a futártól nem a megrendelésének és a csatolt kísérő dokumentumnak(számla, szállítólevél) megfelelő típusú vagy mennyiségű árut vett át, kérjük jelezze és raktárkészletünk ellenőrzését követően gondoskodunk a cseréről.
      Ha megkapta a szükséges árut, de a számla nem megfelelő típusú/mennyiségű/árú terméket tartalmaz, vagy a vevői adatokban van eltérés, kérjük jelezze a hibát!
    • Nyomtatás, kihelyezés vagy felhasználás során felmerülő hibák
      A bejelentést minden esetben egyedileg kivizsgáljuk és jóváhagyás esetén a terméket a lehetőségeknek megfelelően kicseréljük vagy jóváírást adunk rá. A jóváírás mértéke a vonatkozó jogszabály (PTK) alapján és a vevői igények figyelembevételével maximum a termék értékének 100%-a lehet.