A TEPEDE Hungária Kft. hivatalos partnerként nyújt szerviz szolgáltatást minden, általa forgalmazott berendezésre és szoftverre az egész ország területén, garanciaidőn belül és azon túl is.

Tapasztalt szervizmérnökeink rendelkeznek a problémák elhárításához szükséges szaktudással, alkatrészekkel, speciális szerszámokkal és – szükség esetén – gyártói támogatással.

A hibabejelentést követően szerviz szakemberünk telefonon felveszi a kapcsolatot az ügyféllel annak reményében, hogy a távsegítség megoldja a problémát, ill. szükség esetén időpontot egyeztet a helyszíni javításra. Jellemzően a bejelentést követő 24-72 órán belül kollégánk megkezdi a hiba elhárítását.

Jelenlegi szerviz óradíjunk 17.500Ft+Áfa, mely az első munkaórán felül 15 perces időegységekre bontható.

Kiszállási díjat útvonaltervező segítségével, GPS koordináták alapján kalkulálunk az alábbiak szerint:

Budapest és agglomerációja fix 7.000Ft + ÁFA

Vidékre:
Budapest 50km-es vonzáskörzetében fix 9.500Ft + ÁFA
Budapest 100km-es vonzáskörzetében fix 12.500Ft + ÁFA
Budapest 150km-es vonzáskörzetében fix 19.000Ft + ÁFA
Budapest 200km-es vonzáskörzetében fix 25.000Ft + ÁFA
200km-nél messzebb fix 32.500Ft + ÁFA

A beépítésre kerülő alkatrészek költségét az ügyféllel előzetesen egyeztetjük!

A hibabejelentéshez szükséges információk:
Cégnév,
Hibát bejelentő személy neve és telefonszáma,
Berendezés/szoftver helye (pontos cím),
A berendezés pontos típusa (szoftver verziószáma),
Berendezés gyári száma (szoftver hardverkulcs száma),
A hiba részletes leírása, hibakód,
Egyéb ügyféligények (pl. a javítás időpontjára vonatkozóan)

Hibabejelentést az alábbi e-mail címen tehetnek: info@tepede.hu